Balení zásilekJelikož je naše firma zaměřená na prodej domácíh potřeb, skla, keramiky a porcelánu, tak si velmi dobře uvědomujeme, že pro prodej zmíněného zboží přes internet je velmi důležité, aby zboží bylo zabaleno co nejkvalitněji a našim zákazníkům přišlo nepoškozené. Navíc celých 50% prodeje uskutečněného v našem internetovém obchodě je realizováno právě prodejem křehkého zboží - skla, kermiky a porcelánu. Z tohoto důvodu proto klademe zvláštní důraz na balení každého kusu zboží v zásilce a kvalitního probalu v celém balíku tak, abychom omezili poškození zboží během přepravy a to jak drobných zásilek s křehkým sortimentem, tak i objemných zásilek. |
K balení zboží používáme bublinkovou fólii, strečové fólie a kartonové proklady do balíků pro maximální ochranu zboží. V případě křehkého zboží je do bublinkové fólie zabalen každý kus samostatně. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
Jako další ochrana slouží výstelka z použitých fólií na dno balíku, na kterou je uloženo zboží, podle potřeby oddělené kartonovými proklady a nakonec je opět přidána použitá fólie. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
Zásilky obsahující křehké zboží jsou označeny viditelným symbolem "KŘEHKÉ ZBOŽÍ". |
![]() |
V případě větších a objemnějších zásilek jako je např. nábytek, zahradní houpačky, apod., expedujeme zboží na přepravních paletách pro snažší manipulaci u přepravce a pro kvalitnější způsob přepravy s omezením rizika poškození zboží. . Přepravní paleta se po doručení zásilky na místo určení vrací zpět k dodavateli. |
![]() |
|
ReklamaceAčkoliv se snažíme zasílané zboží zabalit co nejlépe, přece jen může dojít k nějaké "nehodě". V tomto případě nás můžete kontaktovat na e-mailové adrese: reklamace@vetroshop.cz, kde Vám pomůžeme při rychlém řešení reklamace a sdělíme potřebné informace k vyřešení Vašeho problému. |
V případě, že reklamujete poškozené zboží a žádáte o zaslání náhradního zboží je potřeba požadavek zaslat jako reklamaci na výše uvedený e-mail: reklamace@vetroshop.cz (případně poštou) s kopií faktury a popisem závady, nejlépe s fotkami poškozených položek a vyplňeným reklamačním protokolem. Vyplnění reklamačního protokolu není povinné, nicméně urychlí vyřízení reklamace. |
V případě, že reklamované zboží vracíte na naši adresu, je nutné k reklamovanému zboží zaslat kopii faktury a popis závady, ideálně s vyplňeným reklamačním protokolem. Vyplnění reklamačního protokolu opět není povinné, nicméně urychlí vyřízení reklamace. V průvodním dopise je potřeba uvést také způsob vrácení peněz - na účet nebo adresu odesílatele. Zboží je možné zaslat běžnou zásilkou, nikoli dobírkou (viz. čl. III VOP, odst. B Vyřízení reklamace). Pro zaslání reklamovaného zboží využijte tuto adresu: VETRO-PLUS a.s., Areál ČKD, Náchodská 760, 503 01 Hradec Králové. |
U P O Z O R N Ě N Í :
U sortimentu, který se prodává jako ASSORT (MIX) pod jedním kódem výrobku, je potřeba v případě požadavku na barvu / dekor a jiné odlišnosti výrobků, specifikovat požadavek do poznámky v objednávce. Není-li specifikováno v poznámce, jsou výrobky pod daným kódem vysklaďněny do objednávky libovolně a na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Ke stažení: |